UUS NÄGU, UUS TEGU – Tere tulemast Jalgpalliklubi Welco uuele kodulehele!

Koroonakriisis valitsenud vaikus andis meile võimaluse tegeleda sellega, mis Welco-Santose klubisüsteemi juures uuendusi vajas, mistõttu võtsime ette kahe brändi disainikeele taasloomise. Oleme peale mitmeid kuid kestnud visuaali väljaarendamist jõudnud sellega lõpule ja meil on hea meel tehtud tööd tutvustada esmalt meie klubiliikmetele. 

Oleme viimastel aastatel teinud oma klubiga suuri samme, võtnud ette seninägematuid väljakutseid ja asunud rajama oma kodu. Welco ambitsioonikus on viinud klubi järgmisele tasemele ning vajadus professionaalsuse järele kasvab – see hõlmab ka brändi visuaalset kuvandit. Visuaalide uuendamiseks loodud töögrupp on läbinud põhjaliku protsessi brändi olemuse defineerimisest kuni visuaalse lahenduse teostamiseni.

Uuenenud on ka Welco veebikodu – meie  koduleht on visuaalselt värske, kantud meie klubi värvidest ning lihtsasti loetav ja kasutatav. Koduleht hakkab jooksvalt järjest rohkem täienema uudisvooga meie klubi võistkondade tegemistest, samuti klubi tähtsate tegevuste info ja muu tähtsaga. Algus on aga tehtud!

Rebrändinguks loodud töörühma kuulunud disainer Jakob Päll selgitab Welco uut visuaalset keelt selliselt: „Welco visuaalse keele uuendamisel on lähtepunktiks, aga ka inspiratsiooniks klubi olemus. Visuaalides peitub julgus ja jõulisus, leides sealjuures hea tasakaalu lõbusa ja tõsise vahel. Varasemast kesksemal kohal on lihtsuse ja selguse põhimõte. Welco uuendatud logo motiivideks on vormisärkidelt tuntud triibud ja elektrilisust väljendav piksenool. Seda saab kasutada nii märgi stiilis kui ka ilma raamita. Visuaalne keel on äratuntav ning tervikuna modernne ja professionaalne. Uute lahendustega harjumine on loomulik. Usun, et Welco töögrupi koostöös sündinud rebränding on värske ja julge samm edasi loomaks atraktiivset jalgpalliklubi ja kogukonda.”

Samuti töörühma kuulunud Welco tegevjuht Edgar Leht selgitas rebrändingust rääkides, et nägemus klubi rebrändimise vajalikkusest tekkis juba mõned aastad tagasi. „Welcot on Eesti klubijalgpallimaastikul aastaid tuntud aktiivse fänluse ja sellega seotud julgete ettevõtmiste poolest,” sõnas Leht. „Viimaste aastate jooksul on ka sportlikud tulemused eelmainitule järele jõudnud ning klubi on saavutusjalgpalli tasemel leidnud oma koha tippliigades. Brändi visuaalne pool ja selle äratuntav joon on asi, millele Eestis seni väga paljud klubid mõelnud ei ole ja mis mujal maailmas on justkui klubi visiitkaart ning iseenesest mõistetav. Nüüd, mil meil on tekkimas Eestis üsna erakordne jalgpallisüsteem, kus tegeleme ka noortejalgpalli arendamisega ja järelkasvu kasvatamisega ning seda meie süsteemi teise poole ehk Welco jalgpallikooli – Santose nime alt, on süsteemi rebrändimine – selliselt et see jalgpalliavalikkusele ka arusaadavaks ja lihtsastimõistetavaks saaks – mitte ainult soov, vaid otsene vajadus,” lisas Leht.

Welco tegevjuht lisas: „Nii nagu Welco on Eesti jalgpallimaastikul üsna tuntud ja tugev bränd, on Santos seda noortejalgpallis. Rebrändinguga anname tervele süsteemile lihtsasti äratuntava ilme, säilitame mõlemad brändinimed, kuid seome nad samas üheks tervikuks. Väljatöötatud loovlahendustega hakkame aga oma turunduses ja kommunikatsioonis hoidma visuaalselt stiilset, ilusat ja äratuntavat joont. Welco areneb pidevalt edasi. Meie valmiv kodustaadion, süsteemi ja meie jalgpallipüramiidi arendamine ning identiteediuuendus on kõik suured ja olulised arengud, mis näitavad meie ambitsioone ja tõsiseltvõetavust ning toetavad klubi pikaajalist visiooni olla Eesti suurima fännibaasiga kogukonnaklubi, pakkuda noortele kvaliteetseimat jalgpalliharidust Eestis ning mängida Eesti meistrivõistluste kõrgeimal tasemel medalitele.”

Kui Welco uuel embleemil on kaasa võetud eelmiselt logolt elektrilisust ja jõulisust väljendav piksenool, siis Santose puhul on meie suurimaks missiooniks kasvatada noori, kes oleksid nupukad nii väljakul kui selle kõrval, mistõttu sümboliseerib nüüdsest Santose logo lisaks ajaloolistele triipudele ratsu malendi kujutis. Kusjuures mõlema klubi logol on selgelt äratuntav vastava klubipoole nime initsiaal.

Loodame, et uus visuaalne keel hakkab aegamisi kõnetama kõiki meie toredaid liikmeid ja sõpru, sest just inimesed teevad meie süsteemist Eesti vingeima jalgpalliklubi!